Mahajunga – Cirque du Rouge 3/12 - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Annelies Hendrix - WaarBenJij.nu Mahajunga – Cirque du Rouge 3/12 - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Annelies Hendrix - WaarBenJij.nu

Mahajunga – Cirque du Rouge 3/12

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

03 December 2012 | Madagascar, Antananarivo


Vanmorgen met de taxi brousse naar Cirque du Rouge gegaan; dat zou een rotsformatie zijn die leek op de Grand Canyon.
Ik moest nog een aardig eind lopen, dus besloot ik de heenweg langs de stranden te nemen en terug via de zandweg, in de hoop dat ik dan wat schaduw van bomen zou hebben…. Zo wel heen als terug was een heerlijke wandeling, terug erg zwaar vanwege de hitte ; ik heb een paar keer gepauzeerd en koffie gedronken…
Cirque rouge vile me tegen, ook al omdat ik er niet echt bij kwam, aangezien er overal water was of omdat ik er gewoon niet bij kwam. De kleuren van de rotsen zijn uiteraard rood-achtig, evenals de zand.
NOu ja , leuk om gezien t hebben….
In de taxi brousse zaten trouwens 30 mensen! Ze leggen een plankje over de stoelen zodat in het gangpad emand op dat plankje kan zitten…..

Morgen ga ik 120 km naar het zuidoosten, naar National Park Ankarafintsika.
Vermoedelijk blijf ik er 2 nachten.



  • 05 December 2012 - 09:14

    Lilian Witte:

    Ha die Annelies

    Nog even den dan ben je alweer thuis. Wat en mooie site. Ik vond dit mooierr dan de vorige keer. Mooie foto's en wat een contrasten. Hoe dan ook veilige reis en goed thuis
    groetejs van Lilian

  • 05 December 2012 - 14:05

    Josien Slangen:

    hey annelies,wat een avonturen beleef je allemaal!! En wat een warmte moet je verdragen,ik krijg het er zelf warm van als ik het lees, Jammer van je spullen,maar je lost het wel positief op,maar ja je moet wel natuurlijk,maar desalnietemin,je doet het toch maar! heb even twee dagen 'vrij'gehad, Valentijn is bij zijn ouders 2 nachten gaan slapen,hij komt tussen 16.00/16.30 terug,ben erg benieuwdhoe hij zal zijn. En nu voor jou de laatste dagen,ik hoop dat het nog leuke dagen worden!! wens je een goede reis en tot volgende week! liefs josien

  • 07 December 2012 - 21:51

    Anne-Marie:

    hey lies

    ben je nou nog aan t reizen?
    nou meissie ik heb niet de indruk dat jij t deze vakantie echt naar je zin hebt.
    1 ding kan ik je wel beloven: hier is t zeker weten niet zo warm dan waar jij nu wat last van hebt.
    t wordt hier alleen maar kouder, morgen mogen we t doen met 2 graden onder 0.

    nou sjatteke veul plezeer in t sjoen park.

    knuff Ammetje

  • 08 December 2012 - 15:46

    Annelies Hendrix:

    Hey Lilian, Hmmmm ... de vorige site vond ik persoonlik mooier; Ik heb alle foo's ervan af gehaald. Mogelijk dat je die mist.Het verhaal heb ik ook al 3X verwijderd, maar het blijft toch erp staan...

    Josien, Valentijntje dus toch nog bij je..... tot over een paar dagen....X
    Ammetje? je hebt geijk hoor....het bevalt me niet. Erg eenzaam als nauwelijks iemand met je kan praten.... en de rest van de toeristen zijn Franssen....e die zijn over het algemeen niet geinteresseerd in engelstalige mensen, op zijn vreindelijkst gezegd..

    Ben blij als ik weer terug ben...ook al is het koud...

    Groetjes allen..XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Vrijdag 22 oktober stap ik in het vliegtuig richting Bangkok. Mijn bedoeling was enkele plaatsen in Thailand aan te doen, langzaam richting noorden. Vervolgens in Noord Laos de grens over. Langzaam afzakken naar het zuiden, en daar, als er nog tijd is, nog even terug naar Cambodja, terug naar de Angkor Watt. Vandaar uit weer de grens over met Thailand, richting Bangkok en weer naar huis. Op 8 december zal ik weer terug zijn in Maastricht...hopelijk heelhuids...en gezond.... enne..in tegenstelling tot jullie....erg bruin... ;-)

Actief sinds 17 Okt. 2010
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 33921

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 11 December 2012

Dan toch de andere kant uit, richting Afrika...

22 Oktober 2010 - 07 December 2010

Zuid Oost Azië

Landen bezocht: