Dan toch maar de andere kant uit, Madagaskar - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Annelies Hendrix - WaarBenJij.nu Dan toch maar de andere kant uit, Madagaskar - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Annelies Hendrix - WaarBenJij.nu

Dan toch maar de andere kant uit, Madagaskar

Door: Annelies Hendrix

Blijf op de hoogte en volg Annelies

30 Oktober 2012 | Madagascar, Antananarivo

Na heel veel in Azië gezien te hebben, had ik een luxe/probleem....waar nu nog naar toe?
Uiteindelijk werd het Madagaskar, een groot eiland rechts van Afrika. Zo groot als België en Frankrijk bij elkaar, dus niet zo snel te 'behappen'...

Heel veel flora en fauna zie je alleen op dit eiland, nergens anders ter wereld: de lemuren (halfapen, in allerlei soorten, felgekleurde gekko's, hagedissen en kameleons. En niet te vergeten, de bovenstaande boom, de baobab....
Ik heb er zin in, hier begint het kouder te worden, dus ik sla de winter voor 6 weken over.... 6 weken...hoor ik je al denken? Wat asociaal lang....
Tsja, ...ik heb hard en veel gewerkt en dus ook zo goed als geen vrij gehad... nu heb ik vrij en merk ik dat ik moe ben...
Vandaag mijn eerste vrije dag....en het regent.....is koud....

Madagaskar...jahoeeeee......... ik kom eraan..... (moet wel nog inpakken en gaan kijken hoe mijn route er zal uit zien...)...nog heeeeel eventjes....

  • 29 Oktober 2012 - 20:41

    Broertje Nico:

    Lieve sussy,
    Het zat er aan te komen. Lang niet meer op vakantie geweest.
    En op zeker moment dan beginnen de kriebels weer.
    En om dan Madagascar uit te kiezen: Echt Annelies toch?!
    Ik en Grietje wensen je een hartstikke fijne vakantie toe.

  • 29 Oktober 2012 - 21:56

    René Teensma (mr.T):

    Hey Annelies,

    Aan deze kant komt e.e.a. goed leesbaar en helder binnen. Veel succes met pakken en een goede reis gewenst. We spreken elkaar laterderder.

    Groetjes, René T.

    PS. Ik krijg mijn AOV van 32 uur. Voelt heel goed en zal me gevoelsmatig veel rust op gaan leveren.

  • 29 Oktober 2012 - 22:34

    Annelies Hendrix:

    Hallo groot broertje.... ben jij er snel bij....
    heb zo juist toch maar eens ingepakt..... de hoogste tijd, want ik kwam erachter dat mijn heater kapot was.
    Morgen dan maar een nieuwe halen...
    Ja, Madagscar omdat ik anders niet meer echt wist waar ik naar toe zou gaan...een luxe probleem dus


    Renë,

    mooi hoor, kun je inderdaad rustig op het terras een pilsje gaan drinken....wat terras??? Nu binnen dus..;-)


    Groetjes,

    Annelies





  • 04 November 2012 - 16:51

    Gemke Post:

    Even een berichtje van Annelies: niet ongerust worden als je een paar dagen niets hoort. Alles gaat goed maar Annelies is 3 dagen in Ambositra en heeft geen internet.

  • 05 November 2012 - 13:44

    Anneke:

    Heej Annelies..ben benieuwd hoe je t hebt. En of je je koffer weer hebt.Zal ook wel fijn zijn :-)Ik lees je hier weer. Doeiii

    Groetjes uit een regenachtige Arnhem

  • 09 November 2012 - 22:42

    Broertje Nico:

    Hoe issie, my dear sissy?
    Koffer en internet inmiddels weer ter beschikking?
    Hope so!
    Hier in Stein is alles fijn.
    Gisteravond, vannacht en vandaag Luuk (1 jaar) en Isis (3) te logeren gehad. Vanmiddag daarbij ook nog Vic (5) gekregen. Was wel heavy maar ook hartverwarmend. Vanmiddag, de zusjes van Grietje kwamen op bezoek, zijn de 2 oudsten toch maar, zolang als het bezoek duurde, met opa naar de Steinderbos gegaan.
    Konden ze hun energie volop kwijt.Tenminste dat dacht ik. Toen we weer thuis waren waren ze weer volop actief. Laura ook op bezoek bekijkt zich dat allemaal rustig en denkt er het hare van.
    Nog een baby erbij in haar gezinnetje zal er wel voorlopig niet van komen, denk ik dan wel eens.
    Ik zelf trouwens heb het wel overleefd, maar ep de knuip aaf.
    Dat was het weer voor deze keer: de groetjes van allen hier,
    hou je taai en geneet ze.
    Broertje Nico
    Ps.: Mocht je goedkope edelstenen of mineralen tegenkomen, laat me dan iets weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Vrijdag 22 oktober stap ik in het vliegtuig richting Bangkok. Mijn bedoeling was enkele plaatsen in Thailand aan te doen, langzaam richting noorden. Vervolgens in Noord Laos de grens over. Langzaam afzakken naar het zuiden, en daar, als er nog tijd is, nog even terug naar Cambodja, terug naar de Angkor Watt. Vandaar uit weer de grens over met Thailand, richting Bangkok en weer naar huis. Op 8 december zal ik weer terug zijn in Maastricht...hopelijk heelhuids...en gezond.... enne..in tegenstelling tot jullie....erg bruin... ;-)

Actief sinds 17 Okt. 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 33935

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 11 December 2012

Dan toch de andere kant uit, richting Afrika...

22 Oktober 2010 - 07 December 2010

Zuid Oost Azië

Landen bezocht: